onsdag den 31. oktober 2012

Sort og hvidt

1000 tak for jeres kommentar på mit sidste indlæg.

Jeg har lavet et CAS kort, i sort og hvid.
Jeg har lige købt dette vindue fra Grand Madison Window står der, men det er jo samme serie som Memory box, jeg kan ikke helt finde ud af hvordan det hænger sammen.
Juletræet bag vinduet er en Memory box og stakit og lysstander er fra Marianne Design, jeg har sat noget af det i 3D, meget anderledes end det jeg plejer at lave, men jeg syntes det er rigtig sjovt at prøve noget andet.

Håber I alle må få en god dag.





11 kommentarer:

  1. Hvor er det fint og enkelt, sjov jeg har også lige købt det vindue og sad i går aftes og lovede et julekort med det. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Anderledes men smukt kort.

    SvarSlet
  3. bare så fint og super sødt.

    SvarSlet
  4. sikken et flot kort - det ser rigtig hyggeligt ud og samtidig elegant i sort-hvid.

    SvarSlet
  5. Det kort er bare så smukt og så fornemt. Det vindue er overmåde fedt.
    Ja, det er nogen gange sjovt at gå ud over sin komfortzone.

    SvarSlet
  6. Flot, Annette!
    Det er så elegant med 2 kontrastfarver og flot med 3D-effekten :)

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Smuk, perfekt, fine detaljer, smuk lavet Anette

    SvarSlet
  8. Det kort er jeg godt nok vild med Annette :-)
    Det vindue er nu ikke så tosset, det kunne godt komme på min ønskeseddel:-;-)

    SvarSlet
  9. Meget smukt kort med lækre detaljer. Skønne dies du har brugt. Sort/hvidt giver et meget elegant look:-))
    God torsdag til dig:-))

    SvarSlet
  10. Rigtig flot og elegant kort.
    Din die hedder Grand Madison Window og er fra Poppystamp (et datterselskab til Memory Box), dies fra poppystamp har en grøn kant på "kuverten" og MB en lyseblå

    SvarSlet
  11. Superfint julekort!
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet