tirsdag den 22. januar 2013

Konfirmationskort

Her på det sidste har jeg fået lyst til at lave kort med stempler der er farvet med promarkers.
Det er en ny verden som har åbnet sig for mig og jeg syntes det er rigtig spændende at lave, men der er lang vej endnu, da jeg syntes det er svært, delt at male, så det ikke ligner en malebog og dels af få sat disse stempler på kortet så det ser fint ud.

Dette er et af mine første kort med stempel fra Wimsy Stamps, jeg er vild med disse stempler og jeg håber at få flere.

Mange tak til jer søde bloggere for jeres søde kommentar, der er jer der gør det sjovt at blogge.

Kortet her er liflet af Bente benteskortblogg.blogspot.dk, jeg syntes hun laver nogle meget flotte kort.

Jeg mangler lidt tekst på kortet, men det er bestilt, jeg har bare ikke fået det endnu.



Så har jeg en kær veninde, som også er vild med at lave kort, men hun går meget stille med det og syntes heller ikke altid det hun laver er så pænt, men det syntes jeg og dette tag var på en pakke jeg har fået af hende.


Hvis I er med endnu, så tak til jer der kommer forbi og god aften.

13 kommentarer:

  1. Det er et sødt stempel du har valgt til dit kort - og et fint kort du har lavet.
    Jeg kommer aldrig (tror jeg ikke *G*) til at farvelægge motiver - det siger mig absolut intet :) Men derfor kan jeg jo godtnok lide det andre laver.
    Det er da et mega flot tag du har fået af veninden!!

    SvarSlet
  2. Ja Bente laver fine kort, og dit lift er også fint, selve farvelægningen kan jeg se du ikke har problemer med, det er flot, og så sig til veninden at hun må ud af busken og få sig en blog, for den tag hun har lavet et da super flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Super flot kort. Din veninde har lavet et smukt Tag.
    Jeg vil suse ind og se Bentes Blog.

    SvarSlet
  4. Super sødt kort du har lavet, og du har da ret i at Bente laver nogle fine kort. Din veninde er heller ikke uden evner, rigtig sødt tag.

    SvarSlet
  5. Så flott kort Annette, du er flink til å fargelegge:)
    Du må bare lifte, synes bare det er kjekt når noen liker det jeg lager:)Takker for alle søte ord i bloggen min:) Klem bente:)

    SvarSlet
  6. Wauw, Annette!! Din farvelægning er da super flot!! Kortet selvfølgelig også :)

    Og så hils lige veninden og sig, at hendes tag er SÅ smukt!!

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort du har lavet, og dit stempel med drengen er bare så fint malet. Det er nemlig sværere at male end man tror. Men jeg synes du har gjort det rigtig flot.
    Din veninde kan bestemt lave en flot tag. Du må få hende "ud af skabet.."

    SvarSlet
  8. Super sejt kort og dit stempel er rigtig flot farvet, så fortsæt du bare med det.
    Din veninde må have sig en blog. Den tag hun har lavet er da flot:-))
    God onsdag til dig:-)))

    SvarSlet
  9. Super flot konfirmations kort du har lavet, fed stempel.
    Hils din veninde og sig fed tags hun har lavet.
    God onsdag aften
    Knus Bodil

    SvarSlet
  10. super flot kort du har lavet og den tag fra veninden er super fin

    SvarSlet
  11. Super flott kort og nydelig tag!! :)
    God weekend!

    ♥ Inger

    SvarSlet
  12. Auch diese Karte gefällt mir und ich finde, dass du sie sehr gut koloriert hast.
    Liebe Grüsse, Ulla

    SvarSlet