onsdag den 20. februar 2013

Konfirmationskort

Tusinde tak for de mange og søde kommentar på mit sidste indlæg, det er virkelig noget der varmer.

Så er jeg også i gang med konfirmations kort.
Jeg har fået en bestilling på konfirmations kort, men nogen af dem skulle være enkel, det kan jo i sig selv godt være lidt af en udfordring, jeg ved heller ikke hvor godt det er lykkes, med det enkelt, ideen har jeg fået hos Marianne Design, det er også hendes die der er brugt.


Tak for i kikkede forbi og igen mange tak til jer der finder tid til at lægge en kommentar.

15 kommentarer:

  1. Dejlige kort, jeg kan bedst lide det nederste, det første er (efter min mening) lidt for voldsomt i farvevalg. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte. Helt forskellige at se på, selvom de næsten er ens. Utroligt, som farverne påvirker.

    Ses vi i morgen aften?

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte, skøn die du har brugt.
    Jeg er også gået igang med konfirmationskort.
    Há en god aften
    Knus Bodil

    SvarSlet
  4. Hvor er de smukke begge to - den dies er bare så fin!
    Og så er dit sidste indlæg da fuldstændig smuttet min næse forbi ...!! Men derfor skal du nu have ros for både kort og især posekortet - begge er SÅ flotte!!

    SvarSlet
  5. Smukke konfirmationskort.

    SvarSlet
  6. Super flotte kort begge to!!!
    Fin dies!
    Ha en fortsatt god aften.

    SvarSlet
  7. Sehr schön, alle beide, aber ich liebe die zarten Farben.
    Liebe Grüsse, Ulla

    SvarSlet
  8. De kort er bare så flotte og behøver aldeles ikke mere pynt.
    Har du et godt fif til at standse den die ud med ??? Har prøvet bagepapir og ekstra papir...men den VIL altså ikke blive ordentligt standset ud med alle huller. HJææææælp.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar.
      Jeg har lagt en besked på dit sidste indlæg, om hvordan jeg får den til at standse ud :-)

      Slet
  9. Hvor er de flotte.
    Er ret vild med dine blomster. Hvilken die eller punch har du brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar.
      Jeg har brugt Crea nr. 2

      Slet
  10. Kære Anette, - Mange tak for dine søde kommentar på min blog, - dejlig at jeg kan give inspirations til andre, - godt for Gitte at hun kan sælge mere til jer når i har scrap aften, tror du jeg får % næste gang jeg kommer i butikken hi hi.
    Jeg elsker Memory box die, - jeg har 16 forskellige at vælge imellem.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  11. wow Anette hvor er de søde og sikke fine farver
    Du må have en god weekend

    SvarSlet
  12. Rigtig søde kort.
    Især er jeg vild med farverne på det nederste.

    Rigtig god dag.

    SvarSlet