søndag den 24. marts 2013

Tak for denne gang

Kære alle i skønne bloggere.

1000 tak for jeres kommentar både på det sidste indlæg og for alle de kommentar I har give mig.

Jeg har valgt at lukke for min kommentar boks, da jeg ikke syntes jeg har tiden til at give jer kommentar, det er ikke fordi jeg ikke syntes I er dygtige, det er I helt sikkert, bedre findes ikke, men når jeg ikke får kommenteret et par dage, får jeg dårlig samvittighed og det er efterhånden blevet en stress faktor for mig, jeg syntes ikke jeg har tiden til det mere.

Jeg vil forsat følge med på jeres blogge, det er stor inspiration for mig, men jeg vil ikke mere lægge kommentar.

Jeg vil også forsat ligge et kort ind en gang imellem, men I vil heller ikke have mulighed for at lægge en kommentar til mig.

Håber I alle har forståelse for det valg jeg har taget og igen, det har intet med jer at gøre.

Måske vender jeg tilbage, for igen at kommentere :-)




Hermed et par kort.

Dette har jeg liflet efter Jytte


Et herre kort, til en herre der gerne skulle have det lidt bedre



Et påskekort


 Et enkelt kort