mandag den 21. oktober 2013

Kasser

Jeg har forsøgt mig med at lave kasser og æsker, det var rigtig sjovt.
Den første kasse er til tebreve



Den næste er også til tebreve, papiret jeg har brug er fra den blok som jeg fik til convention



 Den næste er en kasse som man kan bruge til hvad som helst, feks. noget chokolade, meget sød som værtindegave.



Inden i ser den sådan ud


Den næste er en kasse til fyrfadslys, men igen kan man jo bruge den til hvad man har lyst til



Inden i er der et tag, så man har mulighed for at skrive noget.
Da min bigshot ikke kan tage A4, måtte jeg klippe hullet ud, det var altså ikke ret nem, så næste gang jeg skal have en ny bigshot, kunne det nemt blive den der er lidt bredere :-)


Alt det jeg har lavet her, har jeg fundet tut på Mariannes papirverden, hun har en super god blog, så tag endelig et smut forbi

Håber alle må få en god uge.