søndag den 19. januar 2014

Kort til mig

Den 15. januar havde jeg fødselsdag, der var jeg så heldig af få et par kort, jeg er ikke med i nogen klub, men alligevel fik jeg et par stykker som jeg rigtig gerne vil vise jer her.

Det første kort har jeg fået af min søster, som fik smag for at lave kort 1. juledag 2013, altså for lidt siden, vi havde kun få minutter inden hun skulle ud af døren, da jeg viste hende hvordan min bigshot virkede, det var altså nok til at tænde hende og hendes første kort vil jeg vise jer her.

Jeg syntes virkelig det er godt gået, det allerførste kort hun nogen sinde har lavet.
Hun har brugt en die fra Joy, som hun har malet mens den sidder i dien.


Ny indkøbte sommerfugle som hun har sat sammen



Rikke har set kortet og lånt ideen fra Jobhobby, super super flot kort, tak for det :-)


Det næste kort har jeg fået, er fra min veninde Hanne, hun ved jeg elsker rødt, jeg syntes det er et super flot kort i skønne farver

Hanne har også rigtig fået gang i at lave kort, hun har fået en masse liv i det her kort, så flot :-)


Tak til Hanne for det flotte kort

Til sidst vil jeg vise jer et kort jeg har lavet, det står jo slet ikke mål med de to andre flotte kort.
Stemplet er malet med promarkers.


 Sådan ser det ud inden i, jeg har stemplet en lille mus der kaster blomster ned, sødt stempel syntes jeg, det er fra Penny Black.

Hvis I stadig er med, vil jeg ønske alle en god uge :-)