lørdag den 21. juni 2014

Kort

Det er længe siden jeg har lagt noget på bloggen, men jeg har virkelig haft scrap krise, jeg har ikke haft lyst til at lave kort og når jeg har forsøgt at lavet et, er det noget værrer møg:-(

Jeg håber snart jeg vender tilbage på fuld kraft, men jeg syntes lige jeg ville vis jer det, jeg har fået lavet og som sagt, er jeg slet ikke tilfreds med resultatet, men det er altså hvad jeg kan lave lige nu.

Beklager den sorte kant jeg har fået med.
Det første kort har jeg fået ideen til, på Pinterest, jeg har lavet en del om, fra det jeg så:-)


 Det næste er et tag, hvor jeg har lavet baggrunden med Distress ink, i hjørnet har jeg stemplet med et stempel og kommet perfect pearls på, igen er det svært at vise på billede.


 Dette kort og de næste har jeg glemt at tage ud af posen.
Pigen har jeg malet med distress Markers.


 Her får I billedet med både pose og kuvert ;-)


 Pigen er malet med Distress Markers, jeg har lige købr 47 stk. hos Joanna Sheen, jeg syntes de er fuldstændig fantastisk at male med, langt sjovere end pro markers som jeg også har, men det at jeg kan blande dem med vand, giver en hel anden effekt, syntes jeg.


Det sidste kort jeg har lavet, er et rigtig sommer kort, syltetøjskrukken, er et stemple fra Walting mouse stamps som jeg har stemplet og klippet ud, de har nogle fuldstændig skønne stempler:-)


Rigtig god weekend til jer alle