torsdag den 8. januar 2015

Et kort

I dag vil jeg vise et kort jeg har lavet.
Kort basen er lavet af en spellbinders, den store grand, jeg havde set et julekort på Pia´s blog piabau.blogspot.dk lavet af denne die, så det måtte jeg også prøve og det kom der så dette kort ud af.

Jeg har stemplet med et nyt stempel, hvor der fulgte en embossingfolder med, men det kan desværre ikke ses på billedet.



Jeg vil lige gøre lidt reklame for min søsters nye blog, skulle I have lyst til at se hvad hun laver, hedder den scrapper-licious.blogspot.dk
Så nærmer weekenden sig, rigtig god weekend til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Wauw ... virkelig lækkert kort. Smukke farver og flot pynt.

    Knus :-)

    SvarSlet
  2. super flot kort i lækre farver og smukt stempel motiv, du må have en god dag

    SvarSlet