tirsdag den 29. december 2015

Godt Nytår til jer alle

1000 tak til jer som har være så søde at lægge en kommentar på mit sidste indlæg

Nu vil jeg sluttet året af med en kortæske jeg har lavet til et kobberbryllup

Jeg fik en bestilling på et kort, hvor der skulle være penge i og da jeg elsker at lave æsker, blev det en kombi:)



Behøver jeg at beklage den dårlige billedekvalitet;) det vil jo bare blive en gentagelse af mig selv, det med billeder kan jeg bare ikke.





Rigtig godt nytår til jer alle

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin kortæske. Godt Nytår til dig. :-)

    SvarSlet
  2. Wow et flot kort/æske du har lavet. Smuk med alt det glimmer lim.
    Knus Joan

    SvarSlet
  3. Lækkert, lækker æske! Jeg må se at lave lidt mere end kort i det nye år.
    1000 tak for dejlig inspiration.

    Rigtig godt nytår :)

    SvarSlet
  4. Utrolig smuk og lækker æske /kort.
    Også et godt nytår til dig.
    Håber at vi ses til convention.
    Knus Jette

    SvarSlet