fredag den 10. juni 2016

Tre kort

1000 Tak for jeres kommentar på mit sidste indlæg

Selv om jeg godt ved at der ikke er meget aktivitet på blogge, da det meste forgår på Facebook:) som jeg faktisk er blevet stor fan af:) viser jeg alligevel nogle kort som jeg har lavet:)

Papiret er fra Riddersholm
Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg har set et kort noget ligende, men måske på Piabau:)
Men hendes blog er et besøg værd, hun laver nogle skønne ting piabau.blogspot.dk



Det skønne bord og stole er en Joy die, den måtte jeg bare eje:)



Beklager dårlig billedekvalitet, ved ikke hvorfor det er sløret:(
Igen Papir fra Riddersholm
Blomsten har jeg lavet med en Heartfelt Creations die



Rigtig god weekend til jer alle:)

5 kommentarer:

  1. Smukke kort du viser igen. Især det første er jeg ret vild med. Den stjerneformede die er et must her hos mig.
    Ja, desværre er vores blogge kommet bagefter.......næsten døde. Men jeg synes nu, det er rart at have billederne af kortene et sted. Så jeg lægger også på min blog, om ikke andet, så kan jeg selv finde dem.
    Tak fordi du stadig kigger forbi.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  2. Super skønne alle tre kort, bord & stol kort rigtig yndig med vinduet.
    Jeg havde jo smugkigget nogle af kortene inden de kom på bloggen.
    Knus Joan

    SvarSlet
  3. Wauw det er nogle flotte kort du har fået lavet.
    Det er lidt længe siden jeg har været på bloggen så jeg må vist hellere kigge lidt bagud nu jeg er herinde.
    Ønsker dig en skøn ny uge.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  4. Super flotte kort som altid fra dig.
    Ja, Facebook gør bloggene lidt forsømte - og det synes jeg faktisk er lidt synd. Jeg forsøger at holde lidt liv på min blog, men er så desværre et skvat til at komme på blog-rundfart.

    Knus :)

    SvarSlet
  5. Skønne kort du har lavet. :-)

    SvarSlet