tirsdag den 23. august 2016

Flere kort

1000 Tak til jer der har lagt en kommentar på mit sidste indlæg

Der sker ikke så meget her på bloggen og stille og rolig stopper min blog nok også helt, jeg tror desværre ikke bloggen er stedet hvor så mange følger med mere.

Det første kort er med Maja design papir.
Blomsterne jeg har sat på er fra WOC, dem var jeg faktisk ved at være lidt træt af, jeg syntes de var så klumpet når jeg satte dem på, så i stedet for at tage en blomst af gangen og lime på, lavede jeg en buket, det gav noget mere luft mellem blomsterne og så sidder de heller ikke klistret fast i hovedet, på den måde svæver de mere, syntes det er bedre, men måske bare en fix ide, måske det bare er mig der kan se det;) også svært at se her på billedet:)



Denne blomst er lavet med mit nye stempel, Altenew, jeg syntes faktisk de er ret svære at bruge, så det kræver vist lidt øvelse



Inden i kortet satte jeg dette stykke





Så er det vist nat;) ved ikke hvorfor det er blevet så mørkt:(



Berits model;)







Igen et forsøg på Berits model, beklager det dårlige billede, men jeg har vist ikke tage andre.



Hvis I stadig er med, så god uge til jer alle:)


6 kommentarer:

  1. Sikke da en samling rigtig flotte kort du igen viser. Som altid så fint og gennemført lavet. Jeg synes nu din blomsterbuket er blevet fin. Men kan godt se hvad du mener. Jeg fik det råd engang, at "mase" de første par blomster godt sammen/ ind i hinanden, og så bygge udad. Men tæt. Det synes jeg giver en god "buket" i hjørnet på et motiv.
    Hvis du overhovedet forstår hvad jeg mener. LOL.
    Dine Altenew blomster er nu flotte. Jeg har øvet længe og nu opgivet. Mine evner rækker ikke. Hihi.
    Babykortet er bare så sødt, og det kort med hængsler er så fint. Smart model.,
    Jeg vil lige knytte lidt mere til kommentaren her.
    For det første lyder du altså lidt træt.....træt af det. Jeg kender det rigtig godt. Vores blogge uddør, hvis vi ikke passer dem. Jeg er også sløjet meget af på den, men bruger så stadig bloggen til bare at lægge kortene på. Og så pinner jeg dem på min board for egne ting på Pinterest. Derfor kan jeg som regel finde tilbage og lifte mig selv..... Let og hurtigt.
    Alt det private vi før skrev om på bloggen, er jo gået over til Facebook.
    Prøv at se dit besøgstal. Der er garanteret mange besøg stadigvæk. Men det tager jo tid at skrive her. Det er lettere at like på facebook. Er du med på Scrapsisters der ? Så kan du skrive der, at du har blogget, og der er som regel ca 40 besøg det første døgn efter jeg har fortalt om nyt blogindlæg. Men kun 1-2 kommentarer.
    Så tingene bliver set......men ikke kommenteret. Det er forskellen fra før til nu.

    Måske får du ikke mange kommentarer, men tror du kan prale med en af de længste.
    Det var bare lidt strøtanker fra en anden sløv blogger.
    Knus og god aften.,

    SvarSlet
  2. nØjj fine kort, vild med dit blomster stempel.

    SvarSlet
  3. Sikke em masse du har lavet, de er bare flotte.
    Kortet med blomster stempel rigtig flot.
    Knus Joan

    SvarSlet
  4. Skønne kort her igen. :-)

    SvarSlet
  5. Så kom jeg da endelig forbi herinde igen :)

    Jeg synes altså, at dine Altenew motiver ser godt ud.. helt sikkert!

    Søde og sommerlige kort - og nu er det pludselig blevet efterår.

    1000 tak for sidst. Som altid en rigtig hyggelig dag.

    Knus <3

    SvarSlet