fredag den 3. januar 2014

2014


Rigtig godt nytår til alle.

Jeg har fået nogle skønne scrap julegaver og noget af dem skulle selvfølgelig prøves af.

Af min skønne søn, fik jeg et stempel med blomster, vase og die til,  jeg kunne ikke lige se hvordan det skulle bruges på mine kort, men jeg valgte at prøve det og nu syntes jeg det er et fedt sæt:-)


Min anden julegave var også et stempelsæt med die og tekst bokse, det kan være lidt svært at se på billedet, jeg hader at tage billeder, de bliver aldrig gode :-(


 Inden i, kom det til at se sådan ud.


Jeg behøver vel ikke mere fortælle, hvad det er for et stempel, jeg har brugt til pigen her.


Hun er malet med promarkers


Sådan ser kortet ud inden i, jeg pynter ikke mine kort så meget inden i, jeg syntes et fint stykke papir gør så meget, så det nøjes jeg tit med, her har jeg stemplet i hjørnerne og sat en bord hen over midten med teksten Tillykke med dagen:-)


Rigtig god weekend til alle