mandag den 18. august 2014

Noget helt nyt for mig

I dag har jeg lavet et kort, som jeg ellers aldrig plejer at lave.
Det er gået op for mig, at jeg bliver nød til at lave flere forskellige slags kort, hvis jeg skal kunne ramme  bredere med mine kort når jeg sælger dem, jeg har bla. haft nogen der spørger til mere enkelt kort:-)
Derfor har jeg vovet mig ud i noget jeg ellers aldrig laver, jeg syntes faktisk selv at det er blevet rigtig sødt:-)
Jeg måtte slevfølgelig lige en tur omkring hobbyboden for at få nogle nye die;-)
Bænken og vandkanden er en Marianne die
Træet og pynten i siden er Memory box


 Congratulations er en lille ny die fra Elizabeth craft design, er den ikke skøn:-)


Skrive feltet sidder løst.


For nogle tid siden fik jeg en bestilling på et bryllups kort, det kom til at se sådan ud


Håber alle må få en god uge