søndag den 28. september 2014

Mine & søsters kort

Det første kort jeg vil vise er lavet med papir fra Anna Zaprzelska, jeg tror det er polsk, købt i Hobby boden, jeg syntes det er så smukt:-)
Det lille stykke papir der sidder i midten, er embosset i en embossing folder og har fået noget gesso.
Nettet er en Cherry Lynn die, sommerfuglen er en Joy die.


 Blomsterne har også fået en gang gesso

 Inden i

Mens alle I andre er begyndt på julekortene, har jeg svært ved at slippe sommeren, så her kommer lige et lille skommerkort:-)


Jeg beklager farverne, hvorfor de svinger sådan ved jeg ikke:-(
Bikuben har fået en gang Crakle accents

 Inden i

Min søster er gået i gang med julekort og her er et par af dem.
Baggrunden er belagt med glimmer

 Inden i

Her har hun brugt stempler og en spellbinders julestjerne
Jeg kan kun sige, mig må hun gerne sende et julekort:-)

 
Igen driller farverne, men det hele er rødt.


Rigtig god weekend