torsdag den 13. november 2014

Julekort

Det går ikke så godt med at få lagt kort på bloggen, jeg syntes ikke jeg har tid.
Jeg har lavet et par julekort, jeg er rigtig i julehumør, så jeg syntes det er hyggelig at lave julekort.
Jeg har brugt min nye banner die fra Cherry Lynn, den er jeg rigtig glad for.
Blomsten er en Spellbinders som er stemplet og malet med distress ink


De små kulge blomster er også en cherry lynn die som er samlet om en perle
Ideen til dem har jeg fundet på you tube, Irina Gerschuk, build a flower tutorial, 
de er så søde syntes jeg:-)


Det næste kort er igen med min Cherry Lynn die.
Koglerne er en Elisabeth craft die
Der er brugt en del glimmer mist, men det kan man
desværre ikke så på kortet, men det glimter en del




Sådan ser det ud inden i, der har jeg brugt en Spellbinders die


Håber I alle må få en god weekend