fredag den 5. august 2016

1000 tak for jeres kommentar på mit sidste indlæg

Det er rigtig længe siden jeg har lagt noget på bloggen, så hvis der stadig er flere der ser med her, vil jeg vise jer lidt som jeg har lavet.

Som I sikkert kan se, er jeg stærkt inspireret af Berit byrosenfeldt.dk, jeg kan helt sikkert anbefale at besøge hendes side, hun laver nogle fantastiske ting og så laver hun nogle super film, som jeg nyder at følge:)



Mappen her, har jeg desværre glemt at tage et ordentlig billede af, så I må nøjes med dette
På Berits side, kan I se hvorda man laver denne:)





Det samme gælder for disse kort, hun har lavet en skøn video hvor hun viser hvordan de skal laves:)







Kassen er også en jeg har hentet inspirations af hos Berit:)



Det sidste kort er egen avl;) meget enkelt
Urtepotterne er en joy die, tror jeg
Grenen er en memory box, som jeg har kommet lidt blade på



Rigtig god weekend til jer alle

4 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort her igen. :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig mange smukke ting, som altid
    Knus Joan

    SvarSlet
  3. Hold da op en stribe super lækre kort du har fået lavet!
    Jeg kigger stadig med - hihi... (dog med et par dages forsinkelse)
    Nu ses vi snart til Scrap!
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine alle dine kort!
    Jeg kikker også med endnu ... :)

    Knus :)

    SvarSlet