torsdag den 6. juni 2013

Herrekort

Jeg vil starte med at vise jer et herre kort jeg har lavet, jeg er ikke ret vild med at lave herre kort, da jeg syntes det er svært, men med min nye die fra Tim Holst går det lidt lettere.
Kortet måler 10,5 x 21
Dette er et bestillings kort.

 Denne skønne charms, har jeg køb i Hobby boden, hun har fået en masse og jeg elsker at komme dem på mine kort, selv om det kan være svært at se, er denne her ret stor.
 Med samme størrelse kort, bare på langs, har jeg lavet dette dame kort, ginerne er nye,
Jeg er ret vilde med dem.
Papiret er fra Pion


 Normalt pynter jeg begge sider inden i, men dette papir er så smukt, at jeg godt kunne nøjes med den ene side, syntes jeg.

Et helt anderledes kort, men også med Pion papir, jeg har sat mig for at jeg vil bruge bånd, det er jeg ellers ikke ret god til, men når I andre bruger det, syntes jeg det er så flot, så nu vil jeg bruge det noget mere, her har jeg bare bundet en snyde knude og kommet en lille charms under knuden.
Farverne er lidt skrappe på billedet, jeg syntes de er mere dæmpet i virkligheden.



Og så igen, papiret fra Pion, det pynter jo i sig selv :-)


Så er det endelig fredag i morgen og I må alle have en god weekend.