søndag den 16. juni 2013

Vidt forskellig kort

I dag har jeg lyst til at vise Jer, to vidt forskellige slags kort.

Jeg har trykt papiret, både uden på og inden i, med et super skønt stempel jeg lige har købt i Hobby Boden, egentlig har jeg ikke brug ret meget med stempler på mine kort, andet tekster, men jeg må sige, efter jeg har være på kursus har jeg virkelig fået blod på tanden og syntes nu de kan bruges på alle slags kort.


Teksten er et nyt stempelsæt, Paper Smooches, som jeg har købt hos Hobby Boden.


 Dette er det nye stempel jeg har brugt som baggrund og pynt inden i.


Dette kort er også lavet med stempel fra Paper Smooches, jeg er hel vild med den frø.
Baggrunden er lavet med det stempel, jeg viser nederst på siden.
Sommerfuglen er stemplet med Hero Arts Poly Clear og malet med Distress Ink


Dette kort har jeg fået ideen, efter Karina Beck, hun havde et indslag på Hobby Bodens blog.
Super flotte kort Karina havde lavet, tak for god inspiration.


Dette er det baggrundsstempel jeg har brugt på begge kort.


Hvis I er med endnu, så rigtig god uge til alle.