mandag den 1. juli 2013

Gave

I går havde vi besøg af vores søde venner, De havde en fødselsdagsgave med til min mand og min veninde havde lavet et tag, som jeg syntes I skal se, jeg syntes det er rigtig flot.


De havde også en flot blomst med til mig og der havde hun også lavet et tag, super sødt syntes jeg



Bag på så det sådan ud


 Her er den flotte blomst de havde med i en skøn skjuler, jeg syntes den er så fin og måtte bare vise jer den og tagget passer så perfekt til blomsten.




Til sidst vil jeg vise jer et kort jeg havde lavet till min søde far, da der var farsdag, han elsker at fiske.
Jeg har ikke brugt andet end Distress ink og så lige en die med en fisker og en fisk, grunden til at linen er så tyk, er jo fordi det er en kæmpe laks han fanger her :-)


Rigtig god uge til alle.