tirsdag den 30. juli 2013

Længe siden


Det er længe siden jeg har lagt noget ud på bloggen, men det gode vejr har gjort at jeg ikke har fået lavet ret meget.

Vores søde venner kom på besøg da vi var i sommerhus og som værtindegave havde min veninde lavet  den sødeste pose og kommet nogle hjemme strikket køkkenklude i, det var noget hun havde set på en blog og det måtte hun prøve, jeg syntes virkelig hun har lavet det super flot og derfor syntes jeg I skal se det hun har lavet.
Meget gennemført og flot lavet, 1000 tak for den.




Min datter skulle bruge et kort til en pige der blev 20 år, så noget tøset og lyse rødt skulle der til.
Jeg har limet tagget på et kort


 Inden i har jeg stemplet og sat et skrivefelt i.


 Dette kort er lavet efter en skitse, meget lag på lag.



Håber alle må få en god uge.