mandag den 2. september 2013

7-9-13

På lørdag er det den 7.9.2013 og i den forbindelse er der rigtig mange der skal giftes, derfor har jeg fået bestillinger på nogle kort.
Jeg kan godt viser jer dem nu, dem der skal have disse kort, kender ikke min blog.
Papiret jeg har brugt er købt i Hobby Boden, rigtig bryllups papir, meget sart og fint at se på, men det kan være svært at se her.



Dette hvide papir har være en tur i en embossing folder
Damen, Herren og ringene er Marianne Design


Sådan ser dette kort ud inden i


En tur i Hobby Boden gav nyt behov


Det var faktisk en del mere besværlig at lave disse damer end jeg havde regnet med, jeg har brugt Distress ink til at male dem og de er heller ikke lige pæne alle sammen, syntes jeg.
Men som sagt, øvelse gør mester.


 Det kan være lidt svært at se på billedet, men rammen er malet med Distress ink og har fået med crack lak.

Håber I alle må få en god uge