mandag den 30. september 2013

Posekort

Jeg har lavet et par posekort, det var sjovt at lave igen, da det er rigtig længe siden jeg sidst har lavet dem.

Det første er lavet i genbrugskarton.

I midten har jeg brugt en Marianne Design die til at skære ud med og så har jeg sat det på plads igen, jeg ved ikke om det giver mening for jer, men det kom til at se sådan ud.


 Jeg har lavet et lille tag til at skrive på, den ene side er bare til pynt.


Den anden side kan man skrive på


Sådan ser det ud når man åbner det.


Det næste er lavet af hvidt karton også en Marianne Design die som jeg har lagt i midten og skåret ud, for så igen at sætte den på.
Jeg syntes det giver en anden virkning, end hvis jeg bare havde limet den på, jeg bilder mig selv ind at det giver mere dybde, men det kan være noget sludder, nu kan du jo selv bedømme :-)


Igen et lille tag


 Denne side er til at skrive på.


Rigtig god uge til alle.