søndag den 17. november 2013

Julehumør

Jeg er rigtig i gang med julesagerne, egentlig var jeg sikker på jeg var færdig, men har nu fundet ud af at jeg først lige er begyndt.
Sidste år var der ikke så stor efterspørgelse på julekort og juleting, men i år har jeg rigtig mange der efterspørger det, da jeg er en langsom scrapper ved jeg godt hvad jeg skal lave ind til jul, skønt ;-)

Mit indlæg i dag er to poser, dem fik jeg lyst til at lave, efter jeg i Hobby boden så en skøn pose Jytte havde lavet, jeg syntes den var så smuk og samtidelig en super god ide, alle de små julegodter der kan være i den.
Hvis I ikke kender Jyttes blog, så er det virkelig et besøg værd, hun er super dygtig og laver nogle meget skønne ting.
jytteskortoggodt.blogspot.dk

Posen er en brun papirspose, købt hos Hobby Boden.
Papiret fra Ridder holmsdesign
Den lille tag er en Joy die
og noden en Memory box
I kanten har jeg brugt en Martha Stewart punch


Blomsten er lavet med en Memory die og
igen kanten en Martha Stewart punch



Bag på har jeg ikke gjort det store, jeg har brugt Doily Dies


Stor tak til Jytte for god inspiration og god uge til alle.