onsdag den 20. november 2013

Julekort

I dag vil jeg vise jer tre julekort og et lommekort som jeg kalder det.

Kanten på de to første kort har jeg klippet med en kant punch, det syntes jeg giver en sød effekt, nogen gang gør jeg det også i siderne, men det bliver lidt mere pyntet.

Papiret er Pion Design

 Inden I har jeg brugt et stort stempel, jeg lige har købt hos Jobhobby, det er bare så fint og en rigtig sød lille julefortælling, det er kun på billedet her det er sløret i teksten, i virkligheden står det skarpt.


Det næste kort er af samme stil, den lille tekst er ny og også købt hos Jobhobby.


 Inden i, har jeg ikke gjort så meget, papiret er jo så smukt i sig selv, syntes jeg


Dette kort er så en anden stil, julekuglen er en Memory box og julestjerne er en Spellbinders, som har fået en gang distress ink, den er knap så mørk i virkligheden.


Inden i, har jeg igen brugt mit nye stempel


Det sidste kalder jeg et lommekort, det er så nemt at lave, jeg har bare bukket et stykke mønster papir og skåret et hul i midten.
Blomsten har jeg selv lavet

 Sådan ser det ud når man tager skrivefeltet ud.


 Man kan skrive bag på dette kort

God aften til alle.