torsdag den 19. december 2013

Sidste julekort i 2013

Nu vil jeg vise mine sidste julekort her i 2013, jeg har fået lavet en del, men det er ikke dem alle jeg har vist her på bloggen.

Det først er med et stempel fra Bildmålarna, det kan vist ikke komme bag på nogen at jeg er stor fan af dem:-)


Det er malet med promarkers


Sådan ser det ude inden i




Dette kort er lidt en anden stil, jeg har brugt min nye embossing folder.
Det er faktisk julepapir jeg har brugt, så julen er rosa på dette kort:-)
Og sjovt nok, fik jeg samme dag i min kalendergave dette fine bånd, ja min søde mand kom igen i år med 24 pakker fra Hobby boden, skønt.


 Dette kort var bestilt af en sød dame, men hun kan ikke have når det er for pyntet, så jeg prøvede at holde mig lidt i skindet, svær opgave ;-)


Igen et kort med Bildmålarna, pigen og bænken er købt hver for sig, men jeg syntes hun passer fint der, jeg var lige ved at glemme at jeg havde hende, for hun blev købt sidste år i januar :-) Pigen og bænken er malet med Promarkers


 Dette kort er embosset med sølv og varmet op, det er en gren bag kuglen, men det kan være svært at se her på billedet.



Hvis I er med endnu, vil jeg ønske jer alle sammen en rigtig god jul samt et godt nytår.
På gensyn i 2014