mandag den 9. december 2013

Julekort

Som tiden dog flyver af sted, det er længe siden jeg har lagt noget på bloggen, men jeg syntes det kan være svært at nå det hele især i denne tid.

Selv om jeg ikke får blogget, får jeg lavet en hel del og nogen af de kort vil jeg vise jer.

Det første kort har jeg brugt en hjørne die fra Joy og kuglen er fra Memory box


Under kuglen har jeg sat et lille stykke stof, som jeg har fået af søde Joan, det kan være lidt svært at se, men det giver en flot effekt


Inden i har jeg skåret et par spellbinders die, til at skrive på.


Det næste kort havde jeg fået puttet i posen før jeg fik taget billedet af det.


Dette er et bestillings posekort


Stemplet er et Bildmålarna.
Jeg har malet det med Promarkers


Det næste kort har jeg lavet til min søde svigermor


 Inden i har jeg lavet et skrivefelt som kan tages ud.


Det sidste jeg vil vise jer, er en æske til at komme kort i, det er en tut som Vivi har lavet og lagt på sin blog vivi-scraps.blogspot.dk, mange tak for den tut og alt det anden du laver og deler med vi andre.
De to blomster er hjemmelavet, med en Joy die og malet med distress ink og så en gang lak.


Inden i har jeg sat et par magneter, dem har jeg skjult bag papiret.



Hvis I stadig er med, vil jeg ønske jer alle en god uge.