lørdag den 1. marts 2014

Pose & tændstikæske

I dag vil jeg vise jer en pose jeg har pyntet og lavet en tændstikæske i sammen papir.



 Jeg har købt nogle kapsler ved Unik Scrap og kørt dem gennem min big shot, sat et stykke papir i og lagt glossy over, det var noget jeg så hos Unik Scrap da vi for første gang i tirsdags var med til scrap aften i Nim, det var simpelhen så hyggelig en aften.


 Sådan ser posen ud bag på, jeg har tænkt mig at købe nogle lys, komme i posen og give som værtindegave, sammen med tændstikkerne


 Jeg har taget to tændstikæsker og limet sammen, sat et meget tykt stykke pap både som bund og top og beklædt med papir, på samme måde som man beklæder en bog.


Jeg ved ikke hvorfor den ser skæv ud på billedet, men det er den altså ikke i virkligheden :-)


Rigtig god weekend til jer alle