mandag den 31. marts 2014

Meget forskellig kort

I dag vil jeg vise jer tre meget forskellig kort og et tag, så det bliver et lidt langt indlæg:-)

Det første kort er lavet med min nye spellbinders die
Kortet er temmelig stort


 Inden i har jeg også brugt en spellbinders og embosset teksten med sølv pulver



Til dette kort har jeg selv lavet papiret, jeg har brugt distress ink, Dylusions ink spray.
Da det var tørt har jeg stemplet med et stempel og embosset det med hvid

 Inden i

Det næste er et rigtig CAS kort, jeg har set det på en blog, men ved ikke hvor, grene er skåret ud i det hvide stykke pair, det giver en god effekt som er lidt svær at se på billedet.
Jeg har stemplet blade og små blomster med peg stamps


 Inden i har jeg brug grenen, som jeg skar ud på forsiden.
Skrivefeltet er stemplet med Peg stamps hele vejen rundt


Det sidste jeg vil vise jer i dag, er et tag med Dolly stempel, jeg syntes de er ret skønne


Jeg har lavet et skrivefelt, som kan tagets af, ellers er det ikke til at skrive på :-)

God uge til alle