lørdag den 13. september 2014

Et kort & et tag

I dag vil jeg vise et kort jeg har lavet.
Ideen til kortet har jeg fået efter jeg på Riddersholm blog, fandt Dorota, som er med i deres designteam.
Jeg syntes hun laver nogle fuldstændig fantastisk kort og hun har give mig ideen til dette kort.
Jeg har også fået rigtig meget lyst til at sy på mine kort, men efter jeg har gjort det et par gang i hånden, må jeg jo nok indrømme at der skal en lille maskine til:-)
Her har jeg brugt papir fra Riddersholm
Dien rundt om hullet er en Joy
Noden en Memory box
Flyende perler hele vejen rundt og blomsterne har jeg selv lavet og malet med metal.


Inden i, Hallo er en Memory die, hjørnet en Joy


Så er jeg blevet hel vild med at lave tag, Ideen til dette tag har jeg fundet på You tube.


Bag sommerfuglen har jeg lagt glimmer, det er ikke så nemt at se her.

God weekend til jer alle