mandag den 8. september 2014

Tre kort

I dag vil jeg vise jer tre kort jeg har lavet.

Jeg vil også gerne sige tak for jeres kommentar i sidste indlæg, jeg havde ved en fejl, fået lukket op for kommentar og blev rigtig glad for at se at der stadig er nogen der følger med på min blog, 1000 tak til jer, men jeg har igen lukket for kommentar, da jeg ikke har mulighed for at give jer kommentar, håber det er o.k

Det første kort er virkelig smisk smask, efter blomster og pynt er kommet på, har jeg kommet gesso oven på og så har jeg sprøjtet med Heid swapp.
Sommerfuglen er stemplet og fået en gang glossy.
Kortet bliver faktisk lidt skæv, da der er temmelig meget farve på, men så må det være lidt rustikt:-)



Det næste kort har jeg fået ideen fra Riddersholm blog.
Papiret er også fra Riddersholm
Jeg har brugt min nye skønne Joy die.
Og ellers er det Memory box
Tillykke er min nye skønne die fra Nellie Snellen, købt hos Hobby boden
Kanterne har fået med en fil:-)
Den store hvide blomst har jeg selv lavet.
Båndet har jeg farvet med distress ink.
De små blomster er fra WOC



Inden i, har jeg brug spellbinders die
Teksten er fra Leg og hobby


Dette kort har jeg fået ideen fra pinterest
Jeg er faktisk ikke særlig tilfreds, men sådan er det vel en gang i mellem:-)


 Inden i,  har jeg brugt en spellbinders die og teksten er fra leg og hobby
De små hjørner er fra Joy


Rigtig god uge til alle