fredag den 28. november 2014

Lidt blandet

I dag vil jeg vise jer lidt forskelligt.
Jeg har lavet et chokolade kort mest i sort og hvid, desværre kan jeg slet ikke få med på billedet hvordan det glimter af sticklers, istedet bliver noget brunt, men det er altså sticklers.
Det skønne papir har jeg fået i en velkomst gave til scrap by night ved Unik scrap, en skøn aften med masser af hygge, scrap og fantastiske piger.
Papiret hedder, A Gift for you


Blomsten er lavet med en Cherry Lynn die rundt om en perle



 En julepose til lidt julegodter


 Det skønne vindue er en Marianne design.


 Så har jeg fået nyt scrap værelse, jeg har byttet værelse med min mand, så det er blevet lidt mindre, men det passer mig så fint.


Så mangler jeg lige at få hængt mine blomster op


Skønne skuffer, købt i Ikea


Ja, ja, der er som stadig tommer pladser, hvad skal jeg dog købe så de kan fyldes ud;-)


Det var så lidt her fra, håber alle må få en god weekend.