søndag den 2. november 2014

Mærkelapper og Julekort

I dag vil jeg vise jer et mærkelap og et par julekort.
Dette lille julekort eller til og fra kort, har jeg fundet ideen i det blad der hedder Ett Trykk, de kalder det  Merkelapper, jeg var hel vild med ideen, så det skulle da prøves.
Papiret er fra Riddersholm, jeg har brugt embossing pulver i baggrunden, rundt om kortet har jeg brugt Distress ink og stiklers.


 Denne skønne kogle die er fra Elizabeth Craft.
Papiret har fået noget metal maling.


Inden i ser det sådan ud.
Man åbner det ved at binde sløjfen op :-)


På dette julekort har jeg brugt min spellbinders julestjerne med stempel


 Den har fået en ordentlig gang distress ink, i røde, brunde og grønne farver.


Inden i ser det sådan ud.
Jeg ved ikke hvorfor lyset pludselig ændre sig, men igen, er det nok en dårlig fotograf


Det næste julekort, er stemplet og embosset i baggrunden.
Kuglen og noderne er Memory box die og rådyerne er fra Marianne design


 Inden i har jeg brugt die fra Spellbinders


Det sidste julekort for i dag, har fået en gang gesso.
Den ene blomst er en spellbinders die og den runde blomst, er en Cherry Lynn die, som jeg har samlet om en kugle og så givet den gesso.
Ellers er der brugt Memory box og Marianne design die.


Håber alle må have en god uge