søndag den 4. august 2013

Blomster

Jeg er blevet hel grebet af at lave blomster, efter jeg på Jettes blog så nogle blomster hun havde lavet, de måtte helt sikkert prøvet og det satte en hel del i gang hos mig.
Jeg har søgt på You tube og her fandt jeg bla. nogle blomster jeg var total vilde med.
Jeg har forsøgt at lave dem, men jeg syntes det var svært og det har taget mig en hel eftermiddag og få den effekt jeg ønskede.
Desværre kan det være svært at se på billedet, i virkligheden er de meget mere metal agtig at se på.

Jeg har fundet dem på Iowa2308
"Metal" Flower Tutorial and an opinion.....
Tak for god inspiration.






Disse blomster fandt jeg på Jettes blog, hun har også lagt en tut.
Hendes er meget flottere, så det er virkelig et besøg værd at gå på Jettes blog.
jettejensen21.blogspot.dk

Håber alle må få en god uge.