mandag den 19. august 2013

Fire Kort

Jeg er blevet hel vild med at male stempler, jeg syntes det er rigtig svært, men jeg bliver bare ved, en dag må det da både blive nemmere og ser bedre ud ;-)

Det første er malet med hel almindelig farvekridt.
Blomsten har jeg selv lavet


Inden i, har jeg stemplet kanterne på både tekst boksen og skrivefeltet


 Dette kort er malet med akvarel farver
Blomsten har jeg selv lavet.


Inden i, har jeg gjort det samme, med at stemple kanterne.


Så har jeg købt et super skønt stempel, jeg er vild med stempler i øjeblikket.
                      Kjolen er stemplet på mønster papir og klippet ud.
                      Baggrunden er fra min nye blok, Ledger Pad


Inden i, har jeg brugt min punch til kanterne


Det sidste jeg vil vise, er igen et kort med glas, efter jeg havde set Jyttes flotte kort.
Glasset ser så stort ud på billedet, det er slet ikke så stort i virkligheden.


Inden i, har jeg ikke gjort så meget.


Hvis i stadig er med, så må I alle have en god uge.