søndag den 11. august 2013

Kort

Det er ikke blevet til så meget scrap her i sommer, men jeg har lige set et par kort som jeg bare måtte lifte.
Dette kort kan jeg desværre ikke huske hvor jeg har set henne, men det var på en blog, mit kort er ikke helt så stort som det jeg fandt.


 Inden i syntes jeg ikke det behøvede at blive pyntet, papiret er jo så smukt i sig selv.


 På Jyttes blog jytteskortoggodt.blogspot.dk fandt jeg et smukt kort med et smukt glas, jeg havde ikke helt det samme stempel, heller ikke så stort, men efter at have set Jyttes flotte kort, skulle jeg også prøve mit stempel, og det kom så til at se sådan ud.
Hvis I ikke kender Jytte, så tag et smut forbi hendes blog, det er virkelig et besøg værd
 :-)

 Inden i har jeg bare kommet et skrivefelt, igen syntes jeg papiret er så smukt.


Håber alle må få en god uge.