fredag den 7. februar 2014

Kort og æske

I dag vil jeg vise jer et kort jeg har lavet.
Igen har jeg forsøgt mig med et billede, men jeg er stadig ikke helt sikker på, at det er min stil:-)




 Inden i har jeg på den ene side et mønster papir og på den anden et stykket råhvidt pap, som jeg har stemplet rundt i kanterne


 Jeg har lavet en lille kasse med små kort i, ideen fik jeg i hobby boden, der havde Gitte lavet en kasse med små kort og jeg syntes ideen var super god, Gitte havde ikke en tut til hendes kasse, men den var lavet på en anden måde, så jeg har selv lavet en tut.



Egentlig var meningen at den skulle pyntes, men min mand sagde at det var synd, at den var flot som den var, den er lavet til min mor og hun syntes det samme, så den blev ikke pyntet :-)


Dette er de små kort jeg har lavet til kassen, de er ca 9x9 cm
Meningen var at de skulle være enkelt og ikke fylde så meget, de skulle jo kunne være i kassen :-)


Her er et par stykker lidt tættere på




Hvis I stadig er med, så rigtig god weekend til jer alle