torsdag den 13. februar 2014

Set stamps

Jeg har forsøgt mig med noget jeg ikke rigtig har gjort før.
Da hobby boden startede udsalg, købte jeg seks kasser set stamps, jeg har altid syntes det så vild godt ud, men havde alligevel ikke mod til at prøve selv, jeg syntes også det var noget helt andet end det jeg laver nu, men gør det så meget at man breder sig og laver noget forskelligt ?
Dette er så det kort der kom ud af mit første forsøg.


Det er super sjovt at lave sit eget papir, syntes jeg


Det vil selvfølgelig ikke kun blive det jeg vil lave, men de vil være at finde i min kortkasse fremover, tror jeg:-)


 Sådan ser det ud inden i


 Dette var et forsøg med at lave blomster


Det er hvad jeg har brugt til at lave begge dele, farverne jeg har brugt er distress ink


Og så er da mange muligheder :-)
God dag til alle