søndag den 16. februar 2014

Påskekort

Så er jeg i gang med at lave påskekort.
Det første er med min nye memory die, den sidder i begger sider af kortet, de hvide grene.
Den fik jeg rigtig smag for efter jeg så den på Jettes blog
Kortet har jeg set noget ligende på Mariannes papirverden, men her har jeg også brugt en skitse


Sådan ser det ud inden i


Det næste kort er også med det skønne pion papir, god påske er et nye clear stempel jeg har købt med bogstaver.
Jeg har set noget ligende hos Mariannes papirverden.


 Inden i ser det sådan ud


Så skal I se en skønhed jeg har fundet, en kommode med 16 små skuffer og de er dybe, så den rummer en masse dejlig scrap ting, jeg har faktisk købt to, men den anden kunne jeg først få i næste uge.
Væggen og kommoden er hvid, jeg ved ikke hvorfor der kommer et gult skær, nok igen fotografen ;-)


Denne har jeg købt til at stille oven på, den er altså et fund syntes jeg

Rigtig god uge til jer alle