mandag den 7. april 2014

Lille pose

I dag vil jeg igen vise jer lidt forskelligt, som jeg går og laver.
I øjeblikket får jeg ikke lavet mange kort, men jeg laver æsker, poser og andre sjove ting.
Den første er en lille pose som jeg har lavet til min søster.


 Et lille tag til at skrive på


 Sådan ser det lille tag ud bag på, der har jeg stemplet hele vejen rundt i kanten:-)


Da hun skulle have penge, har jeg lavet en lille æske, beklager at billedet er så dårlig.
Det er en lille tændstikæske jeg har pyntet.


Her er så hele sættet


Jeg har købt mig en kuvert skærer, eller hvad man kalder dem;-) den er super god og man kan lave nogle fine kuverter i mange størrelser, dette blev mit første bud.





Til at komme i kuverten har jeg lavet et CAS kort, jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal mene om det, for jeg har fået en stor kærlighed, for at fylde mere og mere på kortet.
Vinduet er skåret ind i selve kortet.


Det var så hvad jeg ville vise på denne mandag, jeg er i gang med to æsker, dem vil jeg vise en anden dag :-) Håber alle må få en god uge :-)