tirsdag den 29. april 2014

Forskellige kort

Jeg er ikke så god til at få lagt noget på bloggen, så i dag vil jeg vise lidt forskelligt jeg har lavet.
Min søster har også lavet noget som jeg vil vise.

Det første kort er meget enkelt, måske lidt for meget til at kalde det et CAS kort, men tæt på efter min målestok :-)


Igen et meget enkelt kort, jeg har brugt min spellbinders die


Inden i

 Et posekort

Jeg kender ingen der skal døbes, men jeg syntes bare papiret var så sødt, at jeg måtte lavet et kort



En kollega skulle bruge et menu kort, det skulle være meget enkelt, dette var så mit bud, menuen kan kommen ind bag ved:-)

Dette er søsters kort


Meget smukt syntes jeg


Og så lige en kasse

Sådan ser låget ud, en lille kant, så det ikke bare falder af, beklager det ser skævt ud, men det er fotografen der er noget i vejen med ;-)

God uge til alle