mandag den 21. april 2014

Inka Gold

Jeg har være i Hobby boden og købe noget Inka Gold.
Der er virkelig mange muligheder og jeg har forsøgt mig på et par kort.
Desværre stjæler billedet den flotte effekt som det giver, men jeg håber i kan se lidt.

Det første kort, har virkelig fået hele armen, hele baggrunden er lavet af Inka Gold, jeg har duppet det på med en svamp, det giver en super effekt, hvis jeg havde poleret det, kunne det blive hel blank, men i dag ville jeg prøve dette her :-)


Sommerfuglen har fået noget crackle lak og så Inka Gold


Inden i har jeg stemplet en blomst og malet den, kanterne har fået med Distress ink


 Dette kort, har kanterne fået med Inka Gold, og dien bagerst, har også fået med Inka Gold, men igen duppet på


 Inden i har jeg stemplet kanterne


Dette kort er ikke med Inka Gold, men en ide jeg fik efter at have set noget ligende hos Lises scrap, super god ide, syntes jeg, tak for god inspiration.


 Inden i


Håber alle har haft en god påske.
Rigtig god uge.