torsdag den 17. juli 2014

Lilla

Der sker godt nok ikke så meget på denne blog, vejret er simpelhen for godt, men jeg har lige fået lavet et par kort som jeg vil vise jer i dag :-)

Jeg elsker lilla og det passer rigtig fint, for den nye Pion design My precious daughter er bla. i skønne lille farver.

Til begge kort har jeg brug papir fra denne serie.
Rosen er en Tim Holst die.
Papiret på langs har jeg stemplet med et stemple også i lilla faver.
Ellers har jeg brugt Cherry Lynn die, både bladene og nettet i cirklen.
Rund om cirklen har jeg brugt en Marianne die.


Sådan ser det ud inden i


Det næste kort har jeg stemplet en fugl, stemplet er fra Joanna Sheen og embosset med sort og malet med Distress Markers.
Bag ved fuglen sidder en die fra Cherry Lynn
Bag ved denne har jeg skåret et stykke alm. karton, stemplet, embosset med hvid og så brugt distress ink oven på, det giver en flot effekt syntes jeg.
Blomsterne har jeg lavet med en Cherry Lynn og sprøjtet dem med ink spray fra Dylusions.
Som sagt elsker jeg lilla, de er knap så lilla i virkligheden.

 Inden i ser det sådan ud.


Ja, så havde jeg lige være i det lilla hjørne :-)
Rigtig god weekend til alle og god ferie hvis man er ramt af det :-)