mandag den 28. juli 2014

Smisk & Smask

Håber I alle kan holde varmen ;-)

En dag jeg var på blog rundfart faldt jeg over en blog på Jyttes sidebar,
gabriellepollacco.blogspot.ca hun laver noget helt fantastisk flot, men også anderledes end det jeg laver, så denne teknik måtte jeg da prøve, en tur til www.hobbyboden.dk for det kræver en del jeg ikke lige har af både farver, gesso osv.

Jeg må godt nok indrømme at jeg syntes det var mega svært, men som min mand siger, giv det nu tid, det er det første du har lavet, så selv om jeg ikke er hele tilfreds, skal I se det alligevel og så må jeg håbe det bliver bedre næste gang :-)




Og så til noget mere velkendt, et kort, hvor jeg har lånt ideen efter jettejensen21.blogspot.dk som jeg er stor fan af :-)



Skulle I få lyst til at prøve, så er det rigtig sjovt, denne teknik kan jo både laves på kort og alt anden, dette er lavet på et lærred.
God uge til alle