torsdag den 31. juli 2014

Søsters indlæg

I dag vil jeg vise jer, hvordan man kan få meget scrap til at være på meget lidt plads, min søster har lavet sig en scraphule under sin trappe, det kræver virkelig fantasi at få alt til at være på så lidt plads, men jeg syntes lige I skal se hvor godt det er lykkes.




I denne skønne scrap hule har hun lavet nogle fantastisk flotte kort, dem syntes jeg også I skal have fornøjelsen af at se.

 Blomsten har hun selv malet.


Et super flot kort til en 70 års fødselsdag


Rikke laver tit æsker til sine kort også en fod kortet kan stå på





Her har hun lavet et herre kort til en jæger :-)



Blomster har Rikke selv lavet, det er da for super flotte, jeg vil også kunne lave sådan nogen :-)



 Så fik hun bestilling på to bryllups kort, de er så fine syntes jeg og de er virkelig gennemført




Sløjfen er en dobbelt sløjfe hun selv har lavet


 Her har jeg lige fået byttet om på rækkefølgen, håber det går :-)
Dette er æsken, kortet ligger i


Her kan man lige ane ringene inden bag svanerne


Efter denne skønne kort visning, som alle er lavet af min søster som startede med at scrappe i Januar i år vil jeg ønske jer alle en god weekend