søndag den 31. august 2014

Enkelt kort

Er dette bestemt ikke:-)
Det har taget mig lang tid, at få det til at se ud som jeg havde tænkt mig.

Jeg har syet i hånden rundt ved kanten.
Glasset i skabet er lavet med husblas.
Nok ikke min fortrukne stil, men igen, der skal være lidt for en hver smag;-)
Papiret er fra Riddersholm Design


Inden i kortet

Ideen til dette kort har jeg fået på Jettes blog jettejensen21.blogspot.dk, jeg syntes det er så fedt at der er brugt baggrunds stempler og efter som jeg elsker at bruge stempler, var det jo oplagt for mig at prøve.
Jeg har også brugt en stencil og noget Modellierpaste.
Papiret er først sprayet med Heid Swapp, der er noget shine i, men svært at se på billedet at baggrunden skinner.


 Blomsterne har jeg dyppet i glas krymmel
Beklager det er lidt utydelig


 Her er så det skønne stempel, som jeg fandt hos hobbyboden.dk


Denne er også fra Hobby boden

Håber I alle må få en god uge

3 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke begge kort.
    Anette.
    Især det sidste er jeg fuldstændig vild med.
    Stort knus fra Jette

    SvarSlet
  2. Hallo Annette, Deine Karten sind wie immer soooo elegant und zauberhaft. Wie ich sehe, magst du auch Marianne Stanzen. Ich arbeite sehr viel damit.
    Liebe Grüsse, Ulla

    SvarSlet
  3. Super flotte kort du har lavet.

    SvarSlet