fredag den 28. december 2012

Årets sidste indlæg

Mange tak for jeres kommentar på mit sidste indlæg, de betyder at jeg syntes det er spændende at have en blog og jeg er glad for hver eneste.

Dette bliver så mit sidste indlæg for i år.

Jeg vil gerne takke alle der følger med på min blog og mange tak til jer der lægger en kommentar på mine indlæg.

Jeg har også haft den fornøjelse at opleve at flere fra udlandet ligger en kommentar på mine indlæg, det er jo skønt og derfor har jeg også lavet mulighed for at bloggen kan oversættes.

I ønskes alle et godt nytår og tak for året der gik.

Tak til alle jer skønne blogger for de fantastiske ting I laver.

Håber vi ses til næste år.

Dette kort har jeg lavet med min nye julegave, papir fra Tim Holst.
Jeg syntes det kan være svært at tage billeder, så man kan se de små finesser på kortet, dette kort glimter rigtig meget, men man kan ikke rigtig se det, håber i kan se lidt.


 Sløjfer kan jeg simpelhen ikke lave, så jeg har købt mig en sløjfebinder og denne sløjfe blev så mit første skud.

 Dette chokoladekort har jeg lavet til en pige der står mig meget nær, hun har fået det så jeg kan godt vise det frem.



 Så lige lidt julegaver, jeg var vist den der fik flest gaver, så mange skønne scrap ting, mums, jeg elsker det :-)


GODT NYTÅR TIL ALLE

15 kommentarer:

  1. Superflotte kort og lækre gaver!
    Godt nytår til dig også og tak for dine altid søde kommentarer.

    SvarSlet
  2. Super flotte kort. Og sååååå lækre gaver. Det er ren fornøjelse at følge din blog og se det du fremtryller af smukke ting. Glæder mig til at se mere næste år.
    Jeg håber at du og dine får et fantastisk nytår.

    SvarSlet
  3. Wauw... Super flotte kort!! Sød sløjfe også... Sikke en masse dejlige julegaver :-)

    Selv tak for året der snart er gået og tak for dine altid søde kommentarer.

    Dejligt at Hobbyboden førte os sammen. Jeg er rigtig glad for det venskab vi har fået omkring vores fælles hobby.

    RIGTIG GODT NYTÅR :-)

    SvarSlet
  4. awww waue super flotte kort, hold da helt op, ja jeg må sige det er udvikling i første klasse hos dig, hver gang man kikker ind får man en skøn oplevelse, du er altså så ski.. dygtig altså..
    10000 tak for dine kommentarer hos mig du er bare så sød altid at kommenterer.. glæder mig til at se hvad dufinder på af kreative sager næste når.
    rigtig godt nytår ønskes du her fra mig

    Dorte

    SvarSlet
  5. Flotte kort, og dejligt selv at modtage kort, og du har da også været heldig med julegaverne, tak for dine søde kommentarer hos mig, og nej nissen i gyngestolen er ikke en strødåse, jeg er godt klar over hvad det er for en du mener, men den er langt mindre, min er en spilledåse der gynger medens den spiller.knus morkaren.

    SvarSlet
  6. det er da bare nogle skønne gaver og nogle skønne kort. Dit indmad på kortet er bare helt vild flot, det må jeg have prøvet....
    Godt nytår til dig og din familie, og tak for de kommentarer du ligger hos mig. Jeg glæder mig også til at følge din blog, for du laver altså nogle flotte ting.

    SvarSlet
  7. Superflotte kort og lækre gaver du har fået
    Godt nytår til dig og din familie

    SvarSlet
  8. 2 totalt lækre kort! Jeg vil da gerne give dig et sløjfekursus næste gang vi ses *G* Men jeg synes din sløjfe er rigtig fin.
    Den sommerfugl er helt fantastisk - wauw!
    Sikke mange lækre gaver du har fået dig, så er der nyt legetøj - hihi.
    Rigtig Godt Nytår til dig.

    SvarSlet
  9. Igen har du lavet nogle rigtig flotte ting. Du kan bare det der....
    Og så alle de nye ting du har fået......ret vildt, synes jeg. Der er da til et par dage....

    Rigtig godt nytår til dig og dine. Tak for dine altid søde og meget trofaste kommentarer i året der snart er gået.
    På gensyn derude et sted i 2013.

    Knus fra Annette

    SvarSlet
  10. Det er nogle vildt flotte kort, dejlige detaljer og farvekombinationer, og sikke nogle lækre julegaver :)
    Også godt nytår til dig og din familie :)

    SvarSlet
  11. Det er super flotte kort du har lavet, godt de lykkedes med sløjfen :) Og dejlige gaver du har fået.

    Tak for nogle skønne og hyggelige timer sammen i året der er gået, håber på flere af slagsen i det nye år.

    Godt og lykkebringende nytår til dig og familien.

    Knus

    SvarSlet
  12. Super nydelige kort du har laget Annette!
    Riktig Godt Nytt År til deg og din familie.

    ♥ Inger

    SvarSlet
  13. Godt nytår til dig og familien - og tusind tak for dine altid søde kommentarer på min blog (især den du lagde forleden ;o)).
    Skønne scrapgaver du har fået - og så er jeg altså helt vild med chokolade-plade-omslaget - det bliver jeg da vist nødt til at lave selv en dag !!

    SvarSlet
  14. godt nytår til dig og sikke flotte projekter og dejlige gaver du har fået, der er noget at gå igang med, glæder mig til at følge dig i 2013. Molly er meget lidt bange for fyrværkeri så det er heldigvis ikke noget problem , så synd for dyrene som er bange for det er jo ikke kun den ene aften det bliver ved i dagevis

    SvarSlet
  15. Lige et svar om tape: Jordbærtape er fra en vundet blogcandy - for 2-3 år siden.....og målebåndet er fra Tigeren. 3 ruller 10 kr. Købt for ca 1½ år siden......Så desværre kan jeg ikke hjælpe meget.

    SvarSlet