mandag den 3. december 2012

Kalendergaver

Jeg syntes lige jeg vil fortælle jer hvad min mand kom hjem med fredag aften.
Han gik ind på mit scrapværelse, lukkede døren og da jeg måtte komme ind, havde han stillet 24 flotte pakker op som han havde købt i Hobby boden.
Nøj, hvor skønt, 24 gaver med scrap ting, jeg havde slet ikke regnet med det, jeg er som et barn, jeg glæder mig hver morgen til at se hvad der er i pakken ;-)

1000 Tak for jeres søde kommentar på mit sidste indlæg.

I denne mdr. er der rigtig mange af jer der lavet noget hver dag og jeg elsker at se hvad I har fundet på, jeg vil prøve at følge med hver dag, det er så spændende :-)




15 kommentarer:

  1. Sikke da en herlig mand du har dig. Flot overraskelse.

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor skønt :) Jeg ville også trippe rundt som et lille barn hvis det var mig :)

    SvarSlet
  3. Dejlig og klog mand du har. Han ved, at vejen til en scrap-kones hjerte går gennem Hobbyboden......
    Pas på ham - han er guld værd.
    Hav en dejlig aften - inden du igen skal åbne.

    SvarSlet
  4. Det var da super dejligt at få sådan nogle dejlige pakker. :)
    Ja, som Annette skriver pas på ham han er guld værd.
    Rigtig god aften :)

    SvarSlet
  5. Dejligt med kalendergaver!! Hvor skønt for dig .. jeg havde hørt en lille fugl synge om, at din søde mand havde "skumle planer" .. :)

    Vi ses på torsdag :)

    SvarSlet
  6. det var da en fantastisk ide - god mand du har der.

    SvarSlet
  7. Sikke en forkælelse!!!!!
    Må vi se nogle af gaverne?

    SvarSlet
  8. Sikke en skøn overraskelse og hvilken kreativitet din mand har udvist:-))))Dejlig og klog mand du har. Han ved, at vejen til en scrap-kones hjerte går gennem en scrap-butik......
    Pas på ham - han er guld værd.
    Ha´ en dejlig aften:-)))

    SvarSlet
  9. Den mand er guld værd, pas på ham, og jeg er så barnlig at jeg sidder og stirre på datoerne for at finde den der står den 20 på (min fødselsdag)skørt ikke når man har det sådan lige før man bliver 77 så går det nok aldrig væk. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. For en flott overraskelse - Lucky you!! :))
    Ha en kreativ førjuls tid!

    ♥klem, Inger



    SvarSlet
  11. Du har da været heldig med den mand :) Sikke en dejlig overraskelse. Nu vil Vi selvfølgelig også vide hvad der er i pakkerne - hihi.

    SvarSlet
  12. Wauh sikke en mand:-)
    Hvor finder man den slags??
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  13. Hold da op en dejlig mand du har Annette .
    Det er jo juleaften hos dig hver dag, indtil juleaften. Med alle de spændende pakker.
    Blev lige lidt misundelig , så min mand fik lige lov til at se dit indlæg. Hi hi .
    Det tog ikke mange minutter før han kom, og sagde at vi da godt kunne køre en tur til Odder i næste uge.

    SvarSlet
  14. Dejlig med sådan en mand, pakker er da lige noget for os quinder
    God sne søndag

    SvarSlet
  15. super dejlig og betænksom mand du har, ser flot ud med alle de pakker

    SvarSlet