søndag den 23. december 2012

Glædelig jul

!000 tak for jeres kommentar på mit sidste indlæg.

Jeg må beklage at jeg ikke har være på blogrundfart de sidste dage, men jeg håber at nå det i dag.

Jeg vil gerne ønske jer alle et rigtig glædelig jul.

Hermed de sidste julekort fra mig i denne omgang.

Det første er et bestillings kort, bestillingen lød på så enkelt som mulig og da papiret er så smukt, syntes jeg ikke det behøver den store udsmykning.
Kuglen er en Memory box og grenen er en Tim Holst





Det næste er med mit skønne vindue, grene er en Memory box, lygtepælen er er Marianne Design.

 Rensdyret et et stempel, kan desværre ikke huske hvor fra, god jul er et stempel af Hobby bodens eget stempel.


Die fra Memory Box, julestjernen kender I jo.



Igen en bestilling, så enkelt som mulig lød bestillingen på, die fra Memory box



 Og så lidt kalendergaver.

Langt indlæg :-) GLÆDELIG JUL

11 kommentarer:

  1. Super søde kort du har lavet, samt lækkert legetøj
    Glædelig jul
    Knus Bodil

    SvarSlet
  2. Sikke mange fine kort du har lavet. Det rensdyrstempel er da bare så fint!
    Lækre kalendergaver du har fået.
    Glædelig Jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  3. Super flotte kort og dejlige kalendergaver.

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. ihh hvor er du krea virkeligt smukke kort både med rensdyr stempel og vindue dies. du ønskes en glædelig jul her fra mig og et godt nytår

    Dorte

    SvarSlet
  5. Super flotte kort du har lavet :)
    Kan se du bruger den kantpunch lige så flittigt som jeg bruger min :)

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    Knus

    SvarSlet
  6. Hallo, liebe Annette, ich wünsche Dir und Deiner Familie Alles Liebe und Schöne, zu diesem Weihnachtsfest,und dass Eure geheimsten Wünsche in Erfüllung gehen.
    Alles Gute, Ulla

    SvarSlet
  7. Smukke kort, du har lavet. Jeg er ret vild med den blomst, men ønsker er der jo nok af ; )
    Gode juledage til dig og familien.

    SvarSlet
  8. super skønne kort du har lavet - specielt det første kort og det med julestjernen er jeg helt vild med. Også skønne adventsgaver. Håber du har haft en dejlig jul indtil nu, den er jo da ikke helt slut endnu...

    SvarSlet
  9. Liebe Annette, es ist mir schon Recht, wenn Du weiterhin in Dänisch schreibst. es gibt ja den Google Übersetzer und so verstehe ich schon, was Du mir schreibst.
    Englisch verstehe ich ein bisschen, kann es aber nicht schreiben. ich kann nur Deutsch und Italienisch, deshalb mach Dir keine Gedanken, schreib so, wie Du möchtest.
    Liebe Grüsse, Ulla

    SvarSlet
  10. super smukke kort med så mange fine detaljer
    Du må have en glædelig 2. juledag

    SvarSlet
  11. Sikke smukke kort du igen har lavet - og mange !

    Jeg er også bagefter med kommentarerne, men vil lige ønske dig god rest-jul....til både dig og din familie.
    Juleknus fra Annette

    SvarSlet