søndag den 16. december 2012

Chokoladekort

1000 tak for jeres kommentar på mit sidste indlæg, jeg glæder mig over hver eneste.

I dag har jeg lavet et chokoladekort. For noget tid siden, havde jeg på Annettes blog, set hun havde lavet et og jeg syntes det var så flot.
Ved en hyggeaften hos Hobby Boden, havde Jytte et med og det var også så flot, så hun sendte mig en tut og det kom der så dette kort ud af.

Undskyld dårlig billedkvalitet




Og så har jeg prøvet at lave et kort med billede, det bruger jeg ellers ikke så meget, men nu skulle det prøves og det kom til at se sådan ud.



Rigtig god søndag

15 kommentarer:

  1. Åh, hvor er din æske fin!! Jeg synes, at det er rigtig hyggeligt at lave æsker. Kortet er også virkelig flot og den fine medaljon i hjørnet er bare så sød dertil.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Dejlige kort du har lavet, du kan da sagtens bruge billeder på kort, det er jo bare rigtig flot :) Den kantpunch du har brugt på det sidste kort, den tror jeg altså jeg må have fingre i :)

    Rigtig god søndag til dig.

    Knus

    SvarSlet
  3. Super flot chokoladekort og lækkert kort.
    God 3. søndag i advent.

    SvarSlet
  4. Det chokoladekort blev bare smukt. Og sjovt nok, så har jeg et mere på bloggen i dag.
    Smukt kort, selv om jeg aldrig bruger fotos, af folk jeg ikke kender, på mine kort.

    ha en dejlig søndag.

    SvarSlet
  5. Skønne kort begge to - jeg skal altså også snart prøve at lave sådan et chokoladekort - men uha der er meget jeg gerne snart vil - hihi.
    God 3. advent.

    SvarSlet
  6. Super flotte kort du har lavet. Kunne være man skulle spørge Jytte om man ikke kan få tut'en.
    Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
  7. Skønne kort begge to, jeg har aldrig prøvet at lave chokoladekort, men det skal prøves en dag.
    God søndag

    SvarSlet
  8. Det ser skisme godt ud.
    Både chokolade kort/æske og kort. :-)

    SvarSlet
  9. super flot chokolade kort og det andet kort er også så smukt
    God søndag til dig

    SvarSlet
  10. Meget smukke kort begge to, skøn punchet kant:-)))...kunne man få lov til at bede om en tut på chokoladekortet:-)))
    Ha´en god mandag:-))

    SvarSlet
  11. Lækre lækre kort!
    Du må have en dejlig aften.

    SvarSlet
  12. øjj hvor er de fine de kort ;O)) rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og dine med tak for det gamle år ønskes du her fra mig

    SvarSlet
  13. super flotte kort - dit kort med billedet er jeg held vild med, det er bare rigtig flot.

    SvarSlet
  14. Zauberhaft, deine Schokoverpackung. Der Empfänger wird sich sehr freuen.
    Ganz liebe Grüsse, Ulla

    SvarSlet
  15. Super flotte kort og lekkert pyntet Annette!!
    Ønsker deg og din familie en riktig God Jul og Godt Nytt År!

    SvarSlet