torsdag den 7. august 2014

Mixed Media

Jeg er blevet ret vild med at lave Mixed media, jeg har nu også prøvet det på mine kort og syntes det er super fedt, men man bliver nød til at holde lidt igen, når det er på kort, eller bliver det for tungt, eller papiret kan have svært ved at suge alt det jeg gerne vil komme på af smask:-)

I dag vil jeg vis noget kort hvor jeg har brug Mixed media i mindre grad:-)

Baggrunden er et stykke genbrugs karton, som jeg har kørt gennem en embossingfolder, der efter har jeg malet med Dylusion Ink spray og flosset kanterne.
Hjertet er en Marianne die der har fået en gang gesso, efterfølgende har jeg brugt små metallic farver, de er så super skønne, købt hos Hobby boden.
Det lille hjerte har også fået en gang modellierpaste gennem en stencils.


Blomsten er en WOC, som har fået med gesso og metallic


Sommerfuglen, fik jeg ideen fra hobby boden, hvor Vivi havde lavet nogle skønne sommerfugle, det måtte jeg også prøve, et stempel og en gang glossy, super sød syntes jeg.
Jeg tror Vivi havde givet hendes nogen Inka gold i kanterne, det så rigtig godt ud.



Igen har jeg brugt Modellierpaste og rammen har fået en gang embossing.



I denne uge, har jeg være så heldig at være gæstedesigner på hobbyboden.blogspot.dk dette var et af de kort som jeg fik lov at vise, så tag endelig forbi, der er super mange fine ting på hobbybodens blog, da der er rigtig mange dygtige der ligger noget ind hver dag.


Så er det igen snart weekend, rigtig god weekend til jer alle og tak fordi I kom forbi min blog :-)